Zpět

Naviják Shimano Ultegra 14000 XTE

Shimano®
Naviják Shimano Ultegra 14000 XTE
  • Naviják Shimano Ultegra XTE
  • Naviják Shimano Ultegra XTE - detail 1
  • Naviják Shimano Ultegra XTE - detail 2
  • Naviják Shimano Ultegra XTE - detail 3

Označení: AA0033

Zcela nová Ultegra XTE s mohutným surfovým výkonem a kapacitou, která je určena k dalekému nahazování a přitom je vhodná pro celou škálu kaprových prutů v délkách 366 až 396 cm. Naviják je vybaven všemi nejnovějšími systémy a patenty Shimano, což z něj dělá... Celý popis

Výrobce: Shimano® Potřebujete poradit? +420604994440

Cena: 4 199,00 Kč

Původní cena: 5 620,00 Kč

Ušetříte: 1 421,00 Kč (-25%)

+
Do košíku

Podobné produkty

Specifikace

Počet kuličkových ložisek 4
Počet válečkových ložisek 1
Typ ložisek 2x shielded AR-B + 2x SSS
Typ ložiska v rolně kluzné
Převod 4,3 : 1
Systém pokládky vlasce dvourychlostní oscilace
Hmotnost 600 g
Návin na jedno otočení kličky 103 cm
Brzda přední
Typ brzdy instant drag
Cívka cold forget aluminium
Náhradní cívka cold forget aluminium
Kapacita cívky 0,35 mm / 550 m
Vnitřní výška cívky 37 mm
Průměr cívky 76 mm
Typ kličky jednoduchá kovová šroubovací
Tělo navijáku CI4+
Maximální nastavení brzdy 20 kg
Délka navijáku transportní 165 mm
Výška navijáku transportní 165 mm
Šířka navijáku transportní 110 mm
Délka patky navijáku 66 mm
Šířka patky navijáku 14 mm

Popis produktu

Zcela nová Ultegra XTE s mohutným surfovým výkonem a kapacitou, která je určena k dalekému nahazování a přitom je vhodná pro celou škálu kaprových prutů v délkách 366 až 396 cm. Naviják je vybaven všemi nejnovějšími systémy a patenty Shimano, což z něj dělá nejmodernější a nejprodávanější naviják na trhu.

 

Naviják využívá těchto patentovaných systémů Shimano :

 

Hagane Gear :

Hnací kolo převodu hagane je vyrobeno špičkovou technologií přesného kování za studena bez potřeby dalšího mechanického opracování. Technologie přináší dlouhodobou hladkost chodu, pevnost, nízkou hmotnost celého převodu a vysokou účinnost přenosu síly. Ve srovnání s tradičními převody zhotovenými tlakovým litím a následně opracovanými mechanicky, jsou převody Hagane odolnější, trvanlivější a lépe zvládají přenos výkonu při velkém zatížení.

 

AR-C Spool :

Nová konstrukce cívky s okrajem cívky ve tvaru V umožňuje odmotávání vlasce z navijáku v menších smyčkách, což se projevuje v mnohem delších a přesnějších náhozech. Cívka AR-C minimalizuje nebezpečí zamotańí vlasce.

 

CI4+ :

Vývoj původního materiálu CI4 s cílem získat materiál o 50% tužší, umožňuje produkci navijáků s jemnými mechanickými vnitřními součástkami. Navijáky pak fungují jako švýcarské hodinky.

 

Super Slow Oscillation :

Cívka se pohybuje velmi pomalu směrem nahoru a dolů a umožňuje tak paralelní pokládku vlasce. Super pomalá oscilace má sto otoček rotoru na jednu oscilaci.


Paralel Body :

Paralel Body je konstrukční řešení patky navijáku, která po nasazení a upevnění do sedla navijáku zajistí, že osa rotace cívky a rotoru bude rovnoběžná s podélnou osou prutu. Toto řešení snižuje tření vlasce na spodním očku a zlepšuje průchodnost, což vede k dosažení větší vzdálenosti při odhazování.

 

Instant Drag :

Systém okamžitého zabrzdění vám umožní seřídit spojku cívky z volného chodu do „bojového“ režimu během několika málo otáček. Pro bezpečost okolních osob a citlivý přístup k rybě zkontrolujte, zda se pnutí monofilního vlasce či splétané šňůry neblíží maximálnímu povolenému napětí použitého materiálu. Při překročení kritické hodnoty pnutí materiálu vlasce by mohlo dojít k jeho přetržení.


Silent Drive :

Nové konstrukční řešení sestavy jedenácti vnitřních komponentů v navijáku přispívá k hladkému a tichému chodu při navíjení vlasce.

 

Rigid Cast :

Technologie odlévání zabezpečuje pevnost a lehkost hlavního hřídele tak, aby odolal nárazům extrémní síly při nahazování.

 

Infinity Drive :

Infinity Drive je nová konstrukce převodů, která snižuje kluzný odpor převodovky. To se projevuje hladším navíjením nejen na volno ale i v zátěži. Infinity Drive je bezkontaktní konstrukce, kdy se pastorek vůbec nedotýká hlavní hřídele. Snížení kluzného odporu je realizováno aplikací speciálního nízko třecího pouzdra, které drží a vede hlavní hřídel, která je navíc opatřena speciální povrchovou úpravou. Díky tomu je kroutící moment na kličce o 30% menší než při tradičním uložení převodů X-SHIP.

Video

Hodnocení produktu

Produkt dosud nebyl hodnocen. Buďte první!

Pro možnost hodnocení musíte být zaregistrován.

      Nová registrace

Poradíme Vám

Váš osobní poradce

Poradce, Telefon: +420 604994440, E-mail: info@rybarskepotreby-shop.cz